دانش گاه مدیترانه کارپسیا
نوشته شده توسط : mgh


دانش گاه مدیترانه کارپسیا
دانشکده مدیترانه کارپاسیا در شهر نیکوزیای قبرس شمالی احداث شد. با دومی بهشت خویش که در سال 2014 تأسیس شد، UMK قصد داراست چگونگی یادگرفتن خویش را ارتقاء دهد و اشخاص صبور، با خود‌با‌وری و کارآفرین، مجهز به علم، مهارت ها و استعداد های ماهر در سطح جهانی مهاجرت به قبرس شمالی  را فراگیری دهد.

با بعضی از دانش گاه های میان المللی مثلا B.H.M.S، دانش گاه مدیر تجارت و هتل – سوئیس، دانش گاه بلندتر، و دانشگاه مدیر توریسم و هتل (COTHM) به مراد استخراج به استانداردهای جهانی دانش گاه توافقاتی انعقاد گردیده‌است.

دانش کده های کالج مدیترانه کارپاسیا
با دانشگاهیان که بر دانش و شغل تأکید دارا‌هستند، این دانش گاه در کل 10 اپلیکیشن گواهی کاردانی را در دانش گاه فنی و ماهر هوانوردی غیرنظامی، مکتب ماهر رئیس، مکتب حرفه‌ای هنرهای آشپزی، توریسم ایالات متحده و رئیس مهمان نوازی ارائه می‌دهد. 7 نرم افزار مدرک کارشناسی در دانشگاه بازرگانی، دانشگاه توریسم و رئیس هتلداری، و دانش گاه دستمزد؛ و 9 حرفه فوق لیسانس در موسسه علم ها اجتماعی.

بورسیه تحصیلی برای دانشجوها در بین المللی
دانشکده مدیترانه کارپاسیا 40٪ بورسیه تحصیلی برای دانشجو ها میان المللی در مکتب حرفه‌ای، نرم افزار های کارشناسی و زمان های مکتب مقدماتی ارائه میدهد.

محدوده شهریه دانش کده مدیترانه کارپاسیا
نرم افزار های کارشناسی در UMK حدود 3300 دلار و فراتر با بورس تحصیلی 40٪ میباشد که معمولاً حدود 5500 دلار در شهریه استاندارد میباشد.

چرا در کالج های قبرس شمالی علم آموزی نمایید؟
اکثر دانشجو ها در ادامه هر دو، چگونگی فراگیری و مجال منفعت مندی از شهریه های کمتر و بورسیه های تحصیلی برای ساخت‌و‌ساز یک کار و بعدی ای عالی می‌باشند. دانش کده های قبرس شمالی این مشخصات را در سیستم های متعدد به دانشجو ها ارائه می‌دهند. به غیر از سیستم آموزشی که دانشکده های قبرس شمالی ارائه می‌دهند، نصیب شمالی قبرس نیز مکانی دیدنی برای کشف جای ها و تجارب نو تحت عنوان دانشجو ها در بین المللی میباشد.
قلعه گیرنه قبرس شمالی
در ورودی بندر دارای اسم و رسم شهر گیرنه قبرس شمالی، قلعه ای بسیار قشنگ وجود دارااست که همانند جواهری براق بر انگشتریه جزیره قبرس شمالی میدرخشد و همانند پناه باشکوه بر فراز بندر گیرنه جای‌دارد و از جزیره هواخواهی می نماید. قیمت دیدن را دارااست، قلعه در موقعیت قابل توجهی نگهداری شد‌ه‌است و امروزه کاملا برای بازدید مردم قابل دسترسی میباشد.

قلعه گیرنه خلال ارائه نگاهی اجمالی به تاریخ قبرس و مناظر عجیب ای که در دست بازدیدکنندگان قرار می‌دهد، منزل موزه کشتی غرق گردیده قبرس شمالی نیز است که مکانی برای یکی‌از مهم‌ترین و دیرین ترین قطعات تاریخ دریایی عالم میباشد.

قلعه گیرنه از سال 1500 بر روی بندر اساسی و استراتژیک گیرنه قبرس شمالی جانبداری میدهد. تاریخ پیدایش شهر گیرنه تقریبا به قرن دهم پیش از ولادت گشوده می‌گردد، اولی شواهد قلعه مرتبط با زمانه رومیان میباشد و متعاقباً به وسیله بیزانسی ها مستحکم شد. در طی بیزانسی ها چهار ساختمان بلند بلندمرتبه ساخته شد که با دیوارهایی بلند به هم متصل گردیده بودند. ابعاد این ساختمان بلند و باروها بوسیله لوزیگنان ها مجدد تقویت شدند و رشد کرد، ولی ظواهر فعلی قلعه کایرنا عمدتاً به زمانه حکومت ونیزی بر قبرس گشوده می‌شود که به حدود سال 1489 گشوده می‌گردد.

ونیزی ها نگران احتمال تهاجم امپراتوری عثمانی به قبرس بودند که با‌گاز در هم اکنون توسعه بود. در حالی که مرزوبوم مهم عثمانی صرفا یک سری ده مایل دورتر بود و آن ها سالانه نیرو می گرفتند و تقویت می شدند، به همین برهان ونیزی ها به استحکام قبرس پرداختند. دیوارهای قلعه گیرنه برای باخت هجوم ها توپخانه و مقاومت در قبال هرگونه محاصره گران قدر، قطور و تقویت شد. ونیزی ها پل متحرک اساسی در ورودی قلعه را با دروازه تامین گردیده ای که هنوز هم وجود داراست جایگزین کردند. آن‌ها همینطور کلیسای بیزانسی قرن دوازدهمی قلعه سنت جورج را با خاطر شل در درون دیوارها نگه داشتند. ولی عاقبت آن‌ها طور دیگری رقم خورد، عاقبت وقتی که حمله عثمانی در سال 1571 چهره بخشید، ونیزی ها فارغ از نزاع تسلیم گردیده اند.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: